Pagini

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Mi-a luat mama tirlifon!

Venea Craciunul si zapada nu prea
Dar mama mi-a promis ca-mi ia
Tirlifon nou,de ziua mea
Lovi-m-ar gaia!

Si cucii sa ma cante
Cand ma mai duc cu ea la magazin
Priviri curioase ea sa-ncante
Si eu sa simt ca lesin.

Tata plecase  de cateva luni din tara
Ne-am chinuit cu banii dar acum
Oricat ar aduce acasa,
Mi-au promis ca-mi ia
Tirlifon nou,intr-o asteptata seara...

Ne ducem noi,toti trei
Muschetari ne credeam
Intram in acelasi timp pe usa in supermarket
Asteptam sa vad lovitura soartei:
Ce tirlifon bengos mi-or lua?
Cu inima in gat,batand in cap,eram...

Mergem la vodafone si-mi pica ochii
Pe-un HTC,o doamne,ce splendoare
Subtire,negru,cu numeroase aplicatii
Voiam sa-l iau acasa cu ardoare

Dar mama mea,banuitoare
Intreaba fara jena:unde-s butoanele?
Ce inseamna dul sim,blutuu si acumulatoare?
Jenata fara margini de tanarul ce frumos ni-l prezenta
Am scos-o afara din magazin si i-am explicat rabdatoare.

Crezand ca o cred fraiera si-i spun pe fata
Imi tipa-n intreg magazinul
Ca n-o intereseaza htc one su dual sim-ul,nici touch-ul,
Nici camera,nici bluetooth,radio si alte aplicat'

Ca ei nu-i place domn'le telefon asa subtire
De-l scap o pun sa-mi cumpere frumos altul
Si pretul,pretul parca nu-i convine
De fapt voia sa-mi ia telefon pe gratis,nebunul

Doar un nebun ar crede azi ca va gasi ceva bun
Si gratis,cu aplicatii,ceva nou si oricarui om modern,necesar.
In fine,o las sa ma faca de ras in magazin si plecam spre bazar
Mocneam de nervi si imi venea sa plang,ma abtineam pe drum...

Tata,un suflet moale,in fata mamei nu zice nimic
Si-n ziua aia chiar il uram ca tacea chitic.
Mergem noi spre un magazin,il cunosteam prea bine
Si mi-a luat mama telefon,sa urlu imi venea,sa ma bat pe mine...

In loc de 

HTC T528W ONE SU DUAL SIM FULL ACTIVE ANDROID 4.0 GPS 3G WCDMA

(Detalii despre HTC T528W / HTC ONE SU dual sim full active (dual procesor in apel):
 -functioneaza in orice retea WCDMA & GSM
 -suport DUAL SIM ONLINE: DA
 -dual Procesor IN APEL: DA
 -display Tactil: 4.3inch WVGA
 -sistem operare: Android 4.0.4 ICS

-Tehnologie display:
  -rezolutie: 800 x 480 pixeli
  -multitouch: 5puncte
  -dimensiune 4.3" WVGA tip Capacitive, din sticla

-PROCESOR CPU: Qualcomm Snapdragon MSM8225 1GHZ Dual Core
  -viteza: 1ghz 
  -valoare test quadrant IN CURAND
  -gpu placa video: Adreno 203 

-MEMORIE:
  -ram: DDR3 1GB
  -rom: 4GB

-CAMERA FOTO DUBLA
  -frontala: -
  -dorsala: 5.0 MPX cu auto focus
  -suporta inregistrare video 3GP 720P (1280x720)

-MULTIMEDIA PLAYER:
  -MP3, MP4, WMV, 3GP, 3G2, M4V, AVI, AAC, WAV
  -VIDEO ONLINE: DA, HTML5 cu flashplayer 10.3

-ALTE FUNCTII:
  -Conexiune Internet: WAP, WI-FI, 3G
  -Functie bluetooth 4.0 +Thethering +HOTSPOT
  -Receptor GPS Intern sirf3
  -Radio FM
  -Agenda Telefonica Nelimitata
  -Posibilitate de receptie/transmisie SMS, MMS
  -Suporta FLASH PLAYER
  -E-BOOK READER, citeste/editeaza fisiere pdf, txt, excel, word.
  -Meniu interactiv 3D
  -Posibilitate de conectare tastatura wireless
  -Functie inregistrare convorbiri
  -SENZORI: Gravity Sensor, Proximity Sensor, Light Sensor

-ALTE DETALII:
  -Baterie: 3.7V/1600mAh
  -Dimensiune: 128x 66.9 x 8.9 mm
  -Greutate: 119 GR inclusiv acumulatorul
  -SAR: 0.726W/kg
  -Video REVIEW: in curand
  -Poze REALE: in curand

Pret: 1630Ron  Sigilate, in cutie, insotite de urmatoarele accesorii:
-incarcator,  1acumulator 1600mah, cablu de date, manual, adaptor PRIZA
+Garantie  12luni de zile  in pretul afisat
+Bonus: husa +1acumulator de rezerva +incarcator auto )

Imi lua o rabla la mana a doua
De-mi venea sa ma sinucid,dandu-mi in cap cu ea.


In loc de subtirelul,perfectul:
HTC T528w One SU dual sim full active Android 4.0 Gps 3G wcdma 
Ma alesei cu caramida:


Cine-o mai merge cu parintii sa-si ia telefon
Ca mine sa pateasca!
Mai bine un an sa munceasca,
Sa stranga bani si sa-si cumpere ce vor!

ps:cand sunteti suparati ca mine,intrati pe un site tare dragut,doar de divertisment!

2 comentarii:

  1. M-ai omorat cu postarea asta E cumva pentru vreun concurs? E adevarat ca "tirlifonul" subtire e super..

    RăspundețiȘtergere

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.