Pagini

miercuri, 13 februarie 2013

De dragoste si toate cele

Aș vrea să mă adăpostesc la pieptul tău
Ca sub un tei bătrân când ploaia începe
Aș vrea să mă învelesc cu brațele tale
Când vântul siberian suflă și trupul firav a tremura începe.

Aș vrea să fi tu lacul pe care eu să mă plimb
Aș vrea să fi tu codrul în care să mă pierd
Aș vrea să fi tu omul pe care de șa prima vedere să-l ador
Și a cărui nevedere să mă ofilesc încet de dor.

Aș vrea să îmi vorbești într-o limbă criptată,
Neînțeleasă de mulți,limba iubirii.
Aș vrea să te strâng tare de mână la apocalipsă,
Și să-mi tatuezi pe gât,în ultima clipită,codul fericirii.

Aș vrea să fi tu râul în care fața să-mi privesc,
Să fi tu asfințitul în care să mi te doresc,
Să fi tu apă de izvor cu care setea să-mi potolesc,
Să fi tu graf neorientat,de neînțeles,dar,tot să te iubesc.

Aș vrea să-mi fi alături trup și suflet,
Și să-mi alungi tristețea când lacrimile-ar vrea să curgă.
Să mă ți în brațe,să mă mângâi,să-mi oferi tandrețe printr-un gest.
Să mă simți,să mă auzi,să mă percepi,atunci cand viața e doar un gând ce-ar vrea să fugă.

Aș vrea să fi un vis
Ceva nematerial,
Să te port în minte și în gând,
Să treci nedetectat de orice,obiecte contondente,portal.

Doar doua cuvinte
Pot marturisi ce simt acum
Te iubesc fara regrete,
Din vise vreau sa te scot,sa te sarut aici si acum.
Sa-mi vii in vise,sa ma veghezi,ma vei invalui si postum.

Doar cu tine citesc primitele carti online
Doar cu tine visez si rad si plang si-o iau de la-nceput
Doar de tine m-am indragostit si de-o librarie online
Doar cu tine visele-mi devin realitate la fiecare capitol nou-nout.

Ramai cu mine,la fiecare pas
Ramai cu mine,respira-mi in ceafa la fiecare pagina
doar cu tine reconstruiesc in mine ce a mai ramas
Ce mi-a lasat revolutia ce-a ars tot din obisnuita-i rutina...

Doar tu ma faci sa zambesc
Cand carti si vise in litere-mi daruiesti
Doar la tine ma gandesc
Cand pipai cu foame foile moi pe care le iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.