Pagini

miercuri, 13 februarie 2013

Vacanta!!!

De pe 7 ian pana pe 11 febr am fost in sesiune.Prima mea sesiune.Trebuie sa recunosc ca nu a fost atat de greu pe cat auziem:toata lumea vrea sa te sperie la facultate.

5 saptamani de tocit:primele 2 zile faceam rezumate,1-2 zile le invatam si daca mai aveam timp faceam recapitulare.Am mancat tone de ciocolata si vreo 10 kg de mere:mai nou,invat seara rozand la mere.Nu a fost atat de greu pe cat credeam,am invatat,am mers si am dat tot ce era mai bun din mine si am luat 10 foarte usor.Cel putin asa mi se pare acum.Cred ca am reusit sa iau bursa si pe semestrul asta si asta inseamna ca o sa am bani pentru Gaudeamus din noiembrie.Nu stau in Bucuresti,deci trebuie sa am bani atat pentru benzina,cat si pentru carti.O sa fie a 4-a oara cand ma duc si sunt entuziasmata de acum.Primele 2 dati am fost cu profa de romana,o scriitoare excentrica:ii multumesc pentru tot ce m-a invatat si pentru ca a crezut in mine cand nimeni altcineva nu a facut-o.Datorita ei sunt ce sunt acum,multumesc Viorica Raduta!
In fine,nu despre asta vroiam sa vorbesc aici.

Am 2 saptamani la dispozitie sa fac ce vreau si am deja un plan cu lucruri de facut printre care predominant este lectura[am o gramada de carti incepute care ma roaga sa le citesc] si vizionarea documentarelor.
Imi plac mult documentarele,dar nu ma uit chiar la orice.In sesiune,am descoperit din greseala un documentar din '89 despre Eminescu si Creanga.Oamenii astia mi-au luminat calea in copilarie si ma bucur de scrierile lor si acum.Sunt o persoana romantica si imi plac poeziile eminesciene si imi place hazul,limbajul colorat al moldovenilor,specific cartilor lui Creanga si chiar documentarului.Nu stiu de ce dar tind sa cred ca filmele romanesti realizate pana in 2000 erau mai bune.Aveau scene artistice,stiau sa tina omul in suspans.Acum,s-a dus buful,prozaic zicand.

Daca v-au placut povestile lui Creanga sau haioasele intamplari din Amintiri din copilarie va invit sa vizionati acest film:
Cred ca l-am vazut de 4 ori in aceeasi saptamana.Nu ma mai satur de limbajul lor,de intamplari,de decor,de tot.

Un alt documentar care mi-a placut foarte mult si pe care l-am revazut ieri il are ca personaj principal pe Genghis Khan si pot spune ca este un film extraordinar.Poate fi privit din prisma unui film asiatic de actiune foarte bun sau ca un film autobiografic detaliat din care se pot desprinde multe invataturi si informatii despre viata acestui mare luptator.Ca si altii,Hitler,Napoleon sau Caesar,Genghis Khan a fost un om curajos,puternic,ambitios care si-a propus sa cucereasca lumea.Din pacate viata a fost prea scurta fata de idealurile marete pe care si le propusese.
Filmul poate fi vazut aici:


Vizonare placuta!
Eu ma bag la inca un episod din Grey's anatomy si apoi continui La capatul lumii si in tara aspra a minunilor de H.Murakami[ o sa va vorbesc despre ea mai tarziu]pe care acum am de gand sa o termin:nu o mai duc la biblioteca la termen,dar neterminata.Mor de curiozitate de va face Computatorul in continuare si cum va scapa de Simbolatorii care il urmaresc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai fost aici?Scrie 2 cuvinte.